Retourneren

Algemene vragen
Heeft u vragen, dan kunt u ons per e-mail of telefonisch bereiken.
Telefoon: 0621151273 (ma,di,do,vrij van 09.00 tot 17.00 uur)
E-mail: info@enailcouture.nl

Wat te doen bij een defect ontvangen product ?
Indien het artikel beschadigd is ontvangen, kunt u gebruik maken van onze garantieregeling.
Neem bij levering van een defect product  binnen vijf dagen na ontvangst contact met ons op.
Graag ontvangen wij per mail foto’s van de beschadigde producten,
vermeld hierbij alstublieft uw bestelnummer.

Stuur het defecte product retour met een kopie van uw factuur naar:

Global Trade Group B.V.
Centurionbaan 40
3769AV Soesterberg

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren.
U bent zelf aansprakelijk voor de retourzending.
Uw retourzending wordt binnen enkele dagen na ontvangst in behandeling genomen en naar tevredenheid opgelost.

Hoe kan ik een product retourneren dat niet bevalt?
Heeft u online een product aangeschaft en het voldoet niet aan uw verwachtingen?
Stuur het product dan naar ons terug.
Na ontvangst heeft u het recht om binnen 7 dagen het product terug te sturen.

Voor alle artikelen geldt dat deze alleen geretourneerd kunnen worden als deze ongebruikt zijn en/of de verzegeling nog intact is.
Producten die gebruikt of beschadigd zijn worden niet gecrediteerd.

Wij verzoeken u om een kopie van uw aankoopfactuur mee te sturen met het product naar:

Global Trade Group B.V.
Centurionbaan 40
3769AV Soesterberg
De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. U bent zelf aansprakelijk voor de retourzending.
Indien producten beschadigd bij ons aankomen, kunnen wij dit niet crediteren.
Als wij uw retourzending hebben ontvangen, crediteren wij dit bedrag binnen enkele werkdagen.